Doorgaan naar hoofdcontent

Feestdagen en plannen!

Allereerst fijne sfeervolle kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar, dat je negatieve gedachten en emoties om kunt zetten in positieve creatieve dingen! het helpt echt waar!

Mijn allereerste blog publiceerde ik op 15 juli van het afgelopen jaar. Ik verwachte er niks van en heb tot nog toe maar 1 volger (bedankt Renate K.!).
Maar wat zeggen cijfers? Ik meende met bloglovin een groot bereik te hebben. Uhm... ja dat dacht ik echt. Het bleef bij 1 volger, dus het besluit op niet meer te bloggen zou snel zijn gemaakt, maar ik ben er weer eens achter gekomen dat cijfers niet alles zeggen.
Regelmatig wordt ik aangesproken over "mijn site" en zelfs mensen die hem niet lezen spreken erover. Hoe dat kan? tja waarschijnlijk zitten die mensen nu met rode wangetjes te lezen.
De twijfel over het creatieve aspect of het "wie ben ik" aspect is moeilijk. Wat wil men lezen? Voor de mensen die een facebook account hebben en toch deze blog lezen, laat hieronder een opmerking achter of plaats het op mijn pagina op facebook (privé bericht mag ook).
De vraag is wat of waarover wil je lezen?

De verwachtingen waren waarschijnlijk dat ik een hele creatieve blog zou schrijven, misschien zelfs patronen ging plaatsen of uitleg hoe ik dingen doe. Voor diegene, blijf me volgen want 2015 heeft verrassingen in petto voor mij en voor jou ;)

Misschien was de verwachting dat ik heel veel persoonlijke details zou gaan plaatsen en voor die mensen, de situatie is nog steeds hetzelfde, ik knutsel en freubel, heb een baan, zorg voor de kindjes en mama wordt niet meer beter, want als je COPD hebt is het niet zo dat je opeens meer lucht krijgt. Ik zal het (voor diegene die mij steeds vragen hoe het gaat -ik: niet zo goed, hun: ach misschien wordt het toch weer beter-) even uitleggen. COPD is een chronisch longaandoening, ze wordt niet meer beter, eerder slechter, uiteindelijk dan. Je hebt 4 fases en mama zit in fase 4. Wat overigens niet inhoud dat ze niet heel oud kan worden, dat kan wel, alles kan. Het wil min of meer zeggen dat ze 24 uur per dag afhankelijk is van zuurstof, zo'n apparaat en ze is ontzettend vatbaar voor een verkoudheid virus, wat voor ons heel onschuldig is. Helaas kan ik niet zeggen, ja goed - het gaat super met mama! Hoe graag ik dat ook zou willen.
Dat wil niet zeggen dat ik niet meer van mama geniet of zij van mij/ons, dat doe ik wel (jaja ik heb haar nog en daar ben ik blij mee) en ze helpt mij ontzettend met Sjun! en mijn plannen met Sjun!, dus mama ik weet dat u dit leest, blijf vechten, geef niet op, hou moed, een fase wil niet alles zeggen want ik kan en wil u nog niet missen! Hou dus vast aan mijn motto, blijf positief. O ja, nog zo'n leuk motto volg je hart, dat klopt!

Zo dat was het praktische gedeelte, zoals ik al typte heb ik een nieuwe plannen met Sjun! Heel veel nieuwe plannen, fantastische ideeën *kuch*. Maar daarover later meer *sorry*..

Vandaag was mijn lieve schoonzusje op visite met mijn schoonbroer en mijn lieve neefje en nichtje en daarna maakte ik nog twee slingers af.

En ik kreeg een nieuwe zeer bijzondere opdracht, ik was vergeten dat ik dit ook nog ooit moest doen,
voor wie wordt deze slinger?


Ik zou een andere keuze gemaakt hebben ;)

Na alle grijze slingers van de afgelopen weken, die ik na kerst zal plaatsen, was ik wel blij met een gekleurde opdracht, alleen de keuze van de letterkleur moet nog gemaakt worden door het opdrachtgevertje.

Deze slinger was voor kleine Kasper. Veel plezier ermee.


Kasper vindt Jip en Janneke leuk of ja, Kaspers ouders.




Dat was het weer, lieve groetjes..

Linda

Reacties

Renate zei…
Je weet nu dat wanneer je ook maar 1 volger hebt, veel meer mensen je blog lezen!! Niet iedereen heeft Blogger of Bloglovin, maar nemen wel de moeite om je blog te bekijken. En terecht: Ik lees je berichtjes altijd met veel plezier!! Je bent niet alleen creatief, maar je kunt ook nog heel goed schrijven (ben ik wel jaloers op hoor)!
Heel erg s##t dat je moeder zo ziek is, maar positief blijven en kijken naar wat ze nog wel kan en lekker van je moeder genieten!
Fijne feestdagen en alle goeds voor 2015!!
Liefs van je trouwe volger!
Unknown zei…
Nou ik ben ook een lezer! :-)
Ontzettend leuke dingen maak je.
En vooral stoer dat je dit op deze manier aanpakt. ( De facebook pagina, blog en eigen logo)
Veel succes en plezier ermee!
haha.. Ik? Stoer? Dank je
Dank je volger! Dat is geheel wederzijds! En jij kan echt geweldig leuk haken :-)

Populaire posts van deze blog

Haakpatroon drupje (makkie!!)

Wat heb je nodig: - Haakkatoen Catania of Phildar in een hippe kleur                 - Stopnaald/borduurnaald - Haaknaald 2,5mm - vulling voor knuffels - Veiligheidsoogjes 4mm zwart                                                              - Borduurgaren zwart                                                                                   - Sleutelringetje en ringetje om het label vast te maken - Lederen label met leuke tekst (kun je bestellen via mijn facebookpagina , door te mailen naar       sjunbylinda@gmail.com of natuurlijk gewoon zelf maken, dat is nog leuker! Gebruikte steken                vaste (v), halve vaste (hv) en losse (l) Je begint in aan de onderkant van de drup, tussentijds opvullen met de vulling Maak een magische ring                                                T1      haak 7 vaste in de magische ring      (7v)                                                   

Carnaval

Al enkele jaren maak ik alaafies, leuke driekleurige slingers met het woord ALAAF erop, zie  hier . De variant met 5 vlaggetjes kost € 11,11 (hoe toepasselijk) en kan jaren mee, dit jaar zijn de eerste alweer de deur uit. Met kerst maakte ik theelichtjes die ik op pinterest had gezien, maar nu wilde ik theelichtjes hebben die ik kon verkopen dus maakte ik deze zelf, wat een werk ;) Een plaatje tekenen en kiezen is één ding, maar iets van jezelf ervan maken, iets unieks, dat jij zelf ontworpen hebt is een ander ding. Een lieve vriendin tekende clowntjes voor mij, helaas kon ik deze niet bewerken, maar uiteindelijk heb ik een alternatief gevonden en nadat ik dat helemaal naar mijn wens had waren we weer een paar daagjes verder. De bovenste foto is zonder kaars, de 2e overdag met kaars en de 3e 's avonds met kaars. Ze worden naarmate de dag vordert dus steeds guitiger. Je kunt ze per stuk bestellen voor € 2,95 per stuk of per set van drie voor € 8,50. Natuurlijk, en d

Tutorial gehaakt broekrandje

Jeetje het is alweer een tijd geleden dat ik een stukje heb geschreven, daarvoor zijn diverse redenen. Eentje daarvan is dat mijn mama enkele weken geleden is opgenomen in het ziekenhuis, waar ze eerst op de IC heeft gelegen en later op de longafdeling. Nog steeds is ze niet thuis en haar vooruitzichten zijn op dit moment zeer slecht. Dat was bekend maar het is en blijft mijn mama, waar ik heel graag voor wil zorgen, net als zij voor mij heeft gedaan en die ik net als vele anderen nog niet kan missen, gelukkig denkt ze er zelf ook zo over, dus mama als je dit leest "blief vechte, ig hot va dig". Er zijn nog een hoop andere redenen, om het kort samen te vatten is mijn leven op dit moment een puinhoop. Maar door positief te blijven probeer ik alle dingen aan te pakken en op te lossen en of dat lukt, dat zien we later wel. Een tutorial maken staat al een hele tijd op mijn bucket list, niet dat ik een bucket list heb, maar toch. Wat jaartjes geleden, we gaan het nu ech