Doorgaan naar hoofdcontent

Workshop Dromenvanger

Je ziet ze overal.. dromenvangers. Ze zouden nare dromen weren volgens een indianenvolk uit Noord-Amerika. Bij een dromenvanger denk ik zelf meestal aan een soort van spinnenweb met daaraan vooral heel veel veertjes. Dat is allang niet meer zo. Tegenwoordig zie je in allerlei varianten. Ik besloot voor een gehaakte versie te gaan. Dat ligt dicht bij het geen wat ik doen en kan gemaakt worden in allerlei variaties qua kleur en patroon.


Voor de workshop bij Harlekino die op zaterdag 17 oktober van 11.00 uur tot 15.00 uur plaats vind, heb ik een apart patroontje gemaakt. Je kunt je opgeven via de facebook pagina van hun of via de website of je loopt gewoon even binnen, Passage 15 te Gulpen.
De kosten zijn € 9,95 per persoon, inclusief koffie/thee een broodje tussen de middag en de materialen.

Er wordt gehaakt met stokjes en mocht je nog geen stokjes kunnen haken, dit heb je zo onder de knie!






Het zou ontzettend leuk zijn als jij ook komt. Vol = vol!




Ik hoop je de 17e samen met Marjo te mogen begroeten, tot dan!

Liefs,
Linda


Reacties

Populaire posts van deze blog

Haakpatroon drupje (makkie!!)

Wat heb je nodig: - Haakkatoen Catania of Phildar in een hippe kleur                 - Stopnaald/borduurnaald - Haaknaald 2,5mm - vulling voor knuffels - Veiligheidsoogjes 4mm zwart                                                              - Borduurgaren zwart                                                                                   - Sleutelringetje en ringetje om het label vast te maken - Lederen label met leuke tekst (kun je bestellen via mijn facebookpagina , door te mailen naar       sjunbylinda@gmail.com of natuurlijk gewoon zelf maken, dat is nog leuker! Gebruikte steken                vaste (v), halve vaste (hv) en losse (l) Je begint in aan de onderkant van de drup, tussentijds opvullen met de vulling Maak een magische ring                                                T1      haak 7 vaste in de magische ring      (7v)                                                   

Carnaval

Al enkele jaren maak ik alaafies, leuke driekleurige slingers met het woord ALAAF erop, zie  hier . De variant met 5 vlaggetjes kost € 11,11 (hoe toepasselijk) en kan jaren mee, dit jaar zijn de eerste alweer de deur uit. Met kerst maakte ik theelichtjes die ik op pinterest had gezien, maar nu wilde ik theelichtjes hebben die ik kon verkopen dus maakte ik deze zelf, wat een werk ;) Een plaatje tekenen en kiezen is één ding, maar iets van jezelf ervan maken, iets unieks, dat jij zelf ontworpen hebt is een ander ding. Een lieve vriendin tekende clowntjes voor mij, helaas kon ik deze niet bewerken, maar uiteindelijk heb ik een alternatief gevonden en nadat ik dat helemaal naar mijn wens had waren we weer een paar daagjes verder. De bovenste foto is zonder kaars, de 2e overdag met kaars en de 3e 's avonds met kaars. Ze worden naarmate de dag vordert dus steeds guitiger. Je kunt ze per stuk bestellen voor € 2,95 per stuk of per set van drie voor € 8,50. Natuurlijk, en d

Tutorial gehaakt broekrandje

Jeetje het is alweer een tijd geleden dat ik een stukje heb geschreven, daarvoor zijn diverse redenen. Eentje daarvan is dat mijn mama enkele weken geleden is opgenomen in het ziekenhuis, waar ze eerst op de IC heeft gelegen en later op de longafdeling. Nog steeds is ze niet thuis en haar vooruitzichten zijn op dit moment zeer slecht. Dat was bekend maar het is en blijft mijn mama, waar ik heel graag voor wil zorgen, net als zij voor mij heeft gedaan en die ik net als vele anderen nog niet kan missen, gelukkig denkt ze er zelf ook zo over, dus mama als je dit leest "blief vechte, ig hot va dig". Er zijn nog een hoop andere redenen, om het kort samen te vatten is mijn leven op dit moment een puinhoop. Maar door positief te blijven probeer ik alle dingen aan te pakken en op te lossen en of dat lukt, dat zien we later wel. Een tutorial maken staat al een hele tijd op mijn bucket list, niet dat ik een bucket list heb, maar toch. Wat jaartjes geleden, we gaan het nu ech