Doorgaan naar hoofdcontent

Naam kussen

Allereerst de beste wensen en een creatief nieuw jaar met veel inspiratie en ideeën!

Ik had op mijn facebook pagina een soort van *like-deel-win* actie gemaakt. Waarom?
Ik wilde iets nieuws uit proberen en zocht een geschikt slachtoffer. Ik vroeg hierbij om mensen een geboortekaartje te laten plaatsen en de kindjes mochten niet ouder zijn dan 3 maanden.
Beetje naïef natuurlijk want eigenlijk is mijn specialiteit helemaal niet de hele kleintjes. Ik maak bv wel de naamslingers maar die worden vaak ook (meestal!) voor grotere kindjes besteld, gewoon ter versiering van de kamer.

Toch worden de naamslinger ook vaak als kraamkadootje gegeven, ook super leuk natuurlijk. Maar ik wilde weer eens wat anders. Mijn doelstellingen zijn dat producten betaalbaar EN van goede kwaliteit moeten zijn. En bij dat laatste gaat het vaak mis.. Ik wil bv alleen met degelijk stof werken en vaak is dat duurder en klopt de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal maar voor alsnog maakt dat niks uit. De kwaliteit is degelijk en de prijs (tot nog toe) ook ;)



 Graag zou ik een naamkussen willen maken, en die met geboortekaartjes erop kun je inmiddels al op zoveel sites online bestellen dus dat was niet mijn opzet. En als je een kaartje wilt gaan namaken en er zijn veel details in lijkt me dat een ontzettend tijdrovend klusje waardoor je aan een bepaalde prijs ervoor niet gaat uitkomen, het blijft toch hobby, naja..


Een oma van een kindje van inmiddels 9 jaar had gewonnen en koos voor haar kleindochter de kleuren, zwart, wit en appeltjesgroen uit.
Nu weet ik niet zo wat er precies bedoeld wordt met appeltjesgroen maar ik geloof dat het wel iets in die richting is geworden, verder had ik (dacht ik) niks van zwart en wit op voorraad, maar uiteindelijk heb ik wat gevonden en verder mijn creativiteit de vrije hand gegeven, en joh! Wat was het leuk.
Vandaag kan ik oma/kleindochter dus blij maken met het resultaat, benieuwd naar de reactie.


Ik moest nog even wachten op de binnenkussen maar gelukkig kwam die vandaag ook met post.nl
Wat zijn we toch blij met post.nl ;)

En nog blijer was ik met de nieuwe stofjes, aangezien het grijs de laatste tijd weg vloog had ik wat nieuwe voorraad nodig en ik het meteen het militaire zwart wit mee gekozen, altijd leuk voor stoere jongens.


Dus ik kan weer eventjes vooruit.

Lieve groetjes,
Linda

Reacties

Populaire posts van deze blog

Haakpatroon drupje (makkie!!)

Wat heb je nodig: - Haakkatoen Catania of Phildar in een hippe kleur                 - Stopnaald/borduurnaald - Haaknaald 2,5mm - vulling voor knuffels - Veiligheidsoogjes 4mm zwart                                                              - Borduurgaren zwart                                                                                   - Sleutelringetje en ringetje om het label vast te maken - Lederen label met leuke tekst (kun je bestellen via mijn facebookpagina , door te mailen naar       sjunbylinda@gmail.com of natuurlijk gewoon zelf maken, dat is nog leuker! Gebruikte steken                vaste (v), halve vaste (hv) en losse (l) Je begint in aan de onderkant van de drup, tussentijds opvullen met de vulling Maak een magische ring                                                T1      haak 7 vaste in de magische ring      (7v)                                                   

Carnaval

Al enkele jaren maak ik alaafies, leuke driekleurige slingers met het woord ALAAF erop, zie  hier . De variant met 5 vlaggetjes kost € 11,11 (hoe toepasselijk) en kan jaren mee, dit jaar zijn de eerste alweer de deur uit. Met kerst maakte ik theelichtjes die ik op pinterest had gezien, maar nu wilde ik theelichtjes hebben die ik kon verkopen dus maakte ik deze zelf, wat een werk ;) Een plaatje tekenen en kiezen is één ding, maar iets van jezelf ervan maken, iets unieks, dat jij zelf ontworpen hebt is een ander ding. Een lieve vriendin tekende clowntjes voor mij, helaas kon ik deze niet bewerken, maar uiteindelijk heb ik een alternatief gevonden en nadat ik dat helemaal naar mijn wens had waren we weer een paar daagjes verder. De bovenste foto is zonder kaars, de 2e overdag met kaars en de 3e 's avonds met kaars. Ze worden naarmate de dag vordert dus steeds guitiger. Je kunt ze per stuk bestellen voor € 2,95 per stuk of per set van drie voor € 8,50. Natuurlijk, en d

Tutorial gehaakt broekrandje

Jeetje het is alweer een tijd geleden dat ik een stukje heb geschreven, daarvoor zijn diverse redenen. Eentje daarvan is dat mijn mama enkele weken geleden is opgenomen in het ziekenhuis, waar ze eerst op de IC heeft gelegen en later op de longafdeling. Nog steeds is ze niet thuis en haar vooruitzichten zijn op dit moment zeer slecht. Dat was bekend maar het is en blijft mijn mama, waar ik heel graag voor wil zorgen, net als zij voor mij heeft gedaan en die ik net als vele anderen nog niet kan missen, gelukkig denkt ze er zelf ook zo over, dus mama als je dit leest "blief vechte, ig hot va dig". Er zijn nog een hoop andere redenen, om het kort samen te vatten is mijn leven op dit moment een puinhoop. Maar door positief te blijven probeer ik alle dingen aan te pakken en op te lossen en of dat lukt, dat zien we later wel. Een tutorial maken staat al een hele tijd op mijn bucket list, niet dat ik een bucket list heb, maar toch. Wat jaartjes geleden, we gaan het nu ech